Financieel back-office medewerker | 32 - 40 uur p/w

Kom jij bij ons werken?


Nitesco is een high-end nichebedrijf met 20 medewerkers dat zich toelegt op het totaalonderhoud van natuursteen. Wij realiseren voor toonaangevende bedrijven maatwerkprojecten, die sterke visuele impact creëren. Dit doen wij op een werkwijze die in het teken staat van technische expertise en een hoog kwaliteits- en serviceniveau. Vanwege groei en doorontwikkelingen zijn wij op zoek naar een: Financieel back-office medewerker.

Jouw rol
Je bent verantwoordelijk voor een adequate voortgang (tijdig, volledig en correct) van de administratieve processen bij Nitesco. Aan de hand van instructies voer je jouw taken zelfstandig uit. Je komt met initiatieven om administratieve processen efficiënter en effectiever te maken. Samen met je collega’s wil je continu de kwaliteit verbeteren en de service verhogen.

Werkzaamheden

  • Inboeken van in- en verkoopfacturen en declaraties
  • Bijhouden van het bank- en grootboek en interne doorbelastingen
  • Beheren crediteuren en debiteuren
  • Samenstellen van de cashflow-, maand- en weekrapportages
  • Uitvoeren en adequaat bijhouden van het contractbeheer en de projectadministratie
  • Verzorgen van de maandelijkse salarisadministratie
  • Aansturen van het externe verloningsbureau
  • Administratieve ondersteuning bieden aan onze operatie
  • Administreren van verlof en verzuim
  • Verwerken van mailboxen, post en binnenkomend telefoonverkeer
  • Ondersteuning bieden bij bestellingen van producten / kleding / lunch / bedrijfsmiddelen / kantoorbenodigdheden
  • Uitvoeren van uiteenlopende back-office taken zoals beheer lease auto’s, tankpassen, telefonie, internet
  • Beheren van het archief (digitaal en fysiek)
Wat wij vragen
  • Kennis van en ervaring met administratieve bedrijfsprocessen
  • Mbo/hbo werk- en denkniveau, met een opleiding richting bedrijfsadministratie
  • 4 – 5 jaar relevante werkervaring
  • Cijfermatig en administratief inzicht
  • Gestructureerd: orde in chaos kunnen aanbrengen
  • Zelfstandig kunnen werken
  • Hands-on: praktische en pragmatische insteek
  • Nauwkeurig en accuraat
  • Servicegerichte, flexibele en dynamische werkhouding
  • Stevige persoonlijkheid
Wat wij bieden
  • Inspirerende dynamische werkomgeving
  • Veel autonomie
  • Prima salaris van € 2.750,- bruto per maand bij een 100% dienstverband
  • Fijne pensioenregeling
Solliciteren


Klik op de sollicitatiebutton, vul een kort formulier in en stuur je cv en sollicitatiebrief!

Daarna zal Anton Tempelaar, HR-functionaris a.i., contact opnemen. Heb je vragen over deze vacature? Stel ze via ons contactformulier.


Nitesco: Leading stone experts!

Deel deze vacature

  • Datum vacature:
    25 Mar 2020
  • Reageren tot:
    11 Apr 2020
  • Locatie:
    Cruquiusweg 96C, Amsterdam
  • Salaris:
    € 2.750,- bruto p/m o.b.v. fulltime

De vacature is naar jezelf verstuurd

(let op je hebt nog niet gesolliciteerd)